niedziela, 27 kwietnia 2014

Oreo ice cream sandwich

Ludzie dzielą się na tych, którzy za tymi ciastkami nie przepadają i tych, którzy bardzo je lubią. Ja zdecydowanie należę do tej drugiej grupy. Uwielbiam same ciastka, lodowe shake z ich dodatkiem, wczoraj miałam okazję spróbować w lodziarni lodów oreo. Rano, by zdążyć na transmisję Mszy z Watykanu szybko się ubrałam i robiąc zakupy znalazłam TO.


W pudełku znajdziemy 4 osobno zapakowane lodowe ciastka, cena? 6,49 zł - na to, by codziennie kupić taki zestaw chyba ciut za drogo, ale raz na jakiś czas.. Moim zdaniem warto. Pomiędzy dwoma ciastkami znajduje się puszysta, śmietankowa masa z kawałkami ciastek. Całość bardzo mi smakowała, masa była lekka, ciastka miękkie i pyszne - osobiście polecam.






38 komentarzy:

  1. Mi te ciastka nie smakowały wiec pewnie i lody by nie "spodobały się" moim kubkom smakowym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę je spróbować! Też jestem wielką fanką Oreo;)

    OdpowiedzUsuń
  3. też je jedliśmy, są dostępne też w Kuflandzie, pojedynczo. Pyszne!
    Pozdrawiamy, kulinarnylans.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. są jeszcze tacy co zjedzą, ale dupy nie urywa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. widziałam je wczoraj w biedronce i się nad nimi zastanawiałam, jakieś najtańsze nie są, więc wziełam inne lody ale chętnie spróbuje kiedy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie tam je kupiłam, cena spora, ale raz nie zawsze. :)

      Usuń
  6. ja tez nie lubie oreo jako ciasteczek,a z lodow wole kitkaty itp :D Pozdrawiam Niedzielnie i Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To nie dla mnie, ja nie umiem jeść takich lodów hehe! :D Mam za wrażliwe zęby.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przechodzę obojętnie obok tych ciasteczek, zdecydowanie wolę swoje wypieki :D
    ale wyglądają obłędnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, że domowe wypieki zawsze będą lepsze niż sklepowe, ale taka lodowa kanapka też ciekawie smakuje. :)

      Usuń
  9. ooo, a to ciekawe :D nie lubię tych ciastek, ale lody... spróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygldaja fajnie, może spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też nie przepadam za oreo, ale lubię wszelkiego rodzaju nowości, więc pewnie spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja za nimi jakoś bardzo nie przepadam, uwielbiam te ciasteczka w wypiekach. Ale te lody muszę, po prostu muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja ani ich nie nie lubię, ani ich smakoszem nie jestem. Lubie ich używać do deserów i wypieków. Lody muszą fajnie smakować. Jak tylko gdzieś je spotkam to na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. OMG- - oczy a raczej język mi wyleciał;)

    OdpowiedzUsuń
  15. jezus.. fanem ciastek, albo nowości ze strony słodyczy jestem wielkim! :D Ale Oreo nie lubię :(
    Nie wiem czemu, próbowałam na różne sposoby i jak do tej pory tylko w formie spodu do sernika wymieszanego z innymi mi siadło.. :D
    Ale bajer, że lody i jak na kochanka nowości-spróbowałabym :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuję się coraz dziwniej, że lubię te ciastka, bo więcej jest chyba osób, które za nimi nie przepadają. :P

      Usuń
  16. uwielbiam ciasteczka, a lody są jeszcze lepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam ciasteczka, w lody są nawet lepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. a my byśmy zjadły takie lody z wielką chęcią :D

    OdpowiedzUsuń
  19. O jeny, skąd ty masz takie cudo? ;D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze - są dla mnie formą kontaktu z Wami i motywacją do dalszej pracy. :) Jeśli zrobiłeś/aś jakąś potrawę korzystając z przepisu umieszczonego na blogu wyślij jej zdjęcie na natnij@interia.pl - zdjęcie trafi do galerii na fanpage'u bloga na facebooku.