środa, 3 lipca 2013

Mleczny koktajl truskawkowo - bananowy

Na początku chcę się wytłumaczyć z ciszy, jaka tu nastała. Od poniedziałku zaczęłam już moją sezonową pracę, która niestety trwa nieraz po 14 godzin dziennie, dlatego posty będę dodawać tak często jak mi się to uda. Mam nadzieję, że rozumiecie brak sił na pisanie, gdy wracam do domu o północy i wiem, że muszę wstać po 7. :( No dobrze, koniec narzekania i pytanie : kto nie lubi w gorący dzień schłodzić się zimnym koktajlem prosto z lodówki? Najprostszy przepis na świecie moi mili, w czerwcowe upalne dni koktajl schodził u mnie litrami. :)



Składniki :
  • litr mleka
  • kilogram truskawek 
  • 2 banany
  • cukier

Owoce i mleko blendujemy w wysokim naczyniu (ja użyłam plastikowego dzbanka), dosładzamy do smaku i koniec. :) Pyszny, orzeźwiający i pamiętajcie, by przechowywać go w lodówce max. 2 dni. :)


2 komentarze:

  1. mi najlepiej smakuje, jeśli wcześniej zamrożę truskawki:D

    http://handbook-of-positive-eating.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie potem rozmrożone tak ładnie sok puszczają. :) Niestety, moja zamrażarka jest rozmiaru XS i nie mogę poszaleć z ilością przechowywanych w niej produktów. :P

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze - są dla mnie formą kontaktu z Wami i motywacją do dalszej pracy. :) Jeśli zrobiłeś/aś jakąś potrawę korzystając z przepisu umieszczonego na blogu wyślij jej zdjęcie na natnij@interia.pl - zdjęcie trafi do galerii na fanpage'u bloga na facebooku.